最終都係屈服左做19 sales, 希望佢請我

Picture
DR-Max
是 咁的, 我本身係編輯, 個人本身就唔係好鍾意做sales, 又要跑數又剩, 同埋好似剩係靠把口咁, 但辭左工一段時間, 係咁睇下d招聘廣告, 發現賺到錢既黎黎去去都係個d工, 我年紀都唔細, 香港地講咩理想, 賺錢最實際……於是早兩日上左去dr max見sales, 事前都有做過下research, 要求都好似唔係好話好高, 都驚驚地伏, 但點都試左先啦, 我要錢呀!!!!上到去原來佢地規模都幾大, 係reception登記左之後10分鐘有個大姐帶我去見經理, 一開始都係自我介紹呀, 點解我要請你個d, 之後佢就畀套教材我, 叫我試下說佢買, 我心諗, 仆街中伏, 唔多識求其9吹幾句就算, 個經理又好似幾滿意wor :o)去到最後都唔係interview, 佢直情同我傾計:o)話公司工作氣氛同同事關係好好, sell到客commission又高, 我心諗, 佢講就緊係咁講啦:o)講完一大輪佢叫我番屋企等消息:o)好緊張, 希望佢請我, 完。

DR-Max 好唔好

Leave a comment